Miteva, Natasha (2018) Раст и развој на хотелските синџири и можни стратегии за влез на македонскиот пазар. Other. Natasha Miteva, Stip.
Preview |
Text
Стручна монографија-Наташа Митева.pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
Хотелската индустрија е една од најстарите индустрии во светот. Различниот економски развој на регионите во различни периоди доведува до разлики и во развојот на хотелската индустрија ширум светот, карактеризирајќи ја како разновидна, иновативна и значајна. Меѓу другото, хотелската индустрија секогаш е опишувана и како индустрија со релативно ниски бариери за влез на странските пазари, а со предностите на глобализацијата денес индустријата е во нејзината зрела фаза со изразена интензивна конкурентност, поради што најголемиот раст се случува на интернационално ниво. Преку стратегиите за експанзија, франшизинг, менаџерски договор, стратешки алијанси, аквизиции и заеднички вложувања, хотелските синџири се водечки лидери во хотелската индустрија на светскиот хотелски пазар. Целта на ова истражување е да се оцени настапот на хотелските синџири на македонскиот пазар, нивниот придонес за проширување на хоризонтите на хотелската индустрија во целост, како и нивното влијание врз туризмот на државата. Македонскиот хотелски пазар е уште еден од многуте на кои хотелските синџири се присутни и иако релативно млад се карактеризира со стабилен потенцијал за раст и развој и ниски бариери за настап.
Клучни зборови: хотелска индустрија, хотелски пазар, франшизинг, менаџерски договор, стратешки алијанси, аквизиции, заеднички вложувања, стратегии за експанзија.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Natasa Miteva |
Date Deposited: | 12 Apr 2018 14:02 |
Last Modified: | 14 Nov 2024 09:57 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19829 |
Actions (login required)
View Item |