Принципи на маркетинг

Mitreva, Elizabeta (2018) Принципи на маркетинг. Универзитет „Гоце Делчев"-Штип, Факултет за туризам и бизнис логистика, Гевгелија, 2018 , Штип. ISBN 978-608-244-499-4

[thumbnail of repozitorium PRINCIPI NA MARKTING-5.pdf]
Preview
Text
repozitorium PRINCIPI NA MARKTING-5.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Авторот имаше цел да даде осврт и свои согледувања за значењето на маркетингот на пазарот и за влијанието на дигиталната технологија врз креативноста, за маркетинг трендовите во Европа, за однесувањето на компаниите, креативноста сама по себе, и сл.
Во овој учебник студентите ќе ги добијат сите информации во врска со маркетинг истражувањето и истите ќе можат апликативно да ги применат за потребите за создавање свој бизнис или за подобрување на веќе постоечкиот бизнис.
Овој труд, исто така, треба да помогне и да ги поттикне студентите и читателите, да се зголеми свесноста за потребата од креирање нови брендови како додадена вредност која македонските компании ќе ги разликува од конкуренцијата, а со тоа ќе се постигне повисока цена и ќе ѝ се помогне на македонската економија да стане поконкурентна на светската бизнис сцена.

Item Type: Book
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Elizabeta Mitreva
Date Deposited: 11 Apr 2018 08:08
Last Modified: 11 Apr 2018 08:08
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19797

Actions (login required)

View Item View Item