Dimova, Violeta (2017) Естетиката на комуникацијата и медиумите во наставата по литература. ФИЛКО - Зборник на трудови од Втора меѓународна научна конференција за филологија, култура и образование (2). pp. 121-127. ISSN 978-608-244-308-9
Preview |
Text
FILKO V. Dimova.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Суштинска цел на литературното образование е да го разбуди интересот на учениците за корисна и продлабочена рецепција на литературата, која ги задоволува нивните потреби за индивидуализација, да ги оспособи да се повикаат на медиумски дијалог со другите, како и да им се овозможи преку литературата за деца и млади и низ наставата, да учествуваат во процесот на општественото саморазбирање. За разлика од книжевно- естетската продукција, тука во преден план стои рецепцијата. Медиумите за деца и млади припаѓаат не само на наставата по литература која поттикнува читање, туку и на онаа која вклучува различни медиуми. Медиумски интегративната настава не употребува само печатени или електронски медиуми, туку и компјутерски, кои силно влијаат на книжевно – ориентираната настава.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Violeta Dimova |
Date Deposited: | 20 Feb 2018 08:48 |
Last Modified: | 20 Feb 2018 08:48 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19622 |
Actions (login required)
View Item |