Cackov, Oliver (2017) Позитивната педагошка комуникација на наставникот по историја-знаењата се трајни и корисни. Современото воспитание и образование-состојби, предизвици и перспективи. pp. 170-176. ISSN 978-608-242-001-1
Preview |
Text
Зборник Петта меѓународна Општина 2017.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Наставата како најсистематски и најорганизиран облик на воспитанието и образованието овозможува организирање на успешна квалитета педагошка и образовна социјална комуникација. Комуникацијата и соработката е многу важна за заедничките ученички активности, па затоа процесот на планирањето треба примерно да се насочи на осмислувањето и организирањето на активностите и задачите на начинот што овозможува највисоко ниво на директна интеракција. Преку позитивната комуникација на наставникот по историја учениците можат да се идентификуваат за знаењето и важноста на основните поими за концептот одговорност , афторитет и да го истакнат своето мислење.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Oliver Cackov |
Date Deposited: | 13 Feb 2018 12:44 |
Last Modified: | 13 Feb 2018 12:44 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19466 |
Actions (login required)
View Item |