Позитивната педагошка комуникација на наставникот по историја-знаењата се трајни и корисни

Cackov, Oliver (2017) Позитивната педагошка комуникација на наставникот по историја-знаењата се трајни и корисни. Современото воспитание и образование-состојби, предизвици и перспективи. pp. 170-176. ISSN 978-608-242-001-1

[thumbnail of Зборник Петта меѓународна Општина 2017.pdf]
Preview
Text
Зборник Петта меѓународна Општина 2017.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Наставата како најсистематски и најорганизиран облик на воспитанието и образованието овозможува организирање на успешна квалитета педагошка и образовна социјална комуникација. Комуникацијата и соработката е многу важна за заедничките ученички активности, па затоа процесот на планирањето треба примерно да се насочи на осмислувањето и организирањето на активностите и задачите на начинот што овозможува највисоко ниво на директна интеракција. Преку позитивната комуникација на наставникот по историја учениците можат да се идентификуваат за знаењето и важноста на основните поими за концептот одговорност , афторитет и да го истакнат своето мислење.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Oliver Cackov
Date Deposited: 13 Feb 2018 12:44
Last Modified: 13 Feb 2018 12:44
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19466

Actions (login required)

View Item View Item