Mirascieva, Snezana and Hosl, Tatjana (2017) За некои елементи во концептите на македонскиот систем на предучилишно воспитание и образование и Валдорф градинките во Германија. Зборник на трудови: Современото воспитание и образование - состојби, предизвици и перспективи - 2017. ISSN 978-608-244-472-7
Preview |
Text
Мирасчиева Собрание 1.pdf Download (914kB) | Preview |
Abstract
Во трудот се третира прашањето за две концепции на предучилишното воспитание и образование и тоа Валдорфски градинки во Германија, и програмите за работа во детските градинки - јавни установи во Република Македонија. Компаративната анализа покажа дека станува збор за различни модели на предучилишни установи во содржинска и организациска смисла, различни и во однос на формите, методите и средствата за работа.
Клучни зборови: содржини, дете, предучилишно воспитание.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Daniela Koceva |
Date Deposited: | 14 Feb 2018 10:50 |
Last Modified: | 14 Feb 2018 10:50 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19460 |
Actions (login required)
View Item |