Дополнителната настава прв чекор во подобрување на јазичната компетенција на студентите на Филолошкиот факултет-идни наставници по македонски,англиски и германски јазик

Dimova, Violeta and Daskalovska, Nina and Kuzmanovska, Dragana and Ivanova, Biljana (2017) Дополнителната настава прв чекор во подобрување на јазичната компетенција на студентите на Филолошкиот факултет-идни наставници по македонски,англиски и германски јазик. Knowledge – International Journal, 20 (6). pp. 2787-2791. ISSN 1857-923X

[thumbnail of Trud - Dimova (1).pdf]
Preview
Text
Trud - Dimova (1).pdf

Download (993kB) | Preview

Abstract

Резиме:Во овој труд ги анализираме резултатите од првите тестирања на студентите од прва година на катедрите по македонски, англиски и германски јазик, како првични показатели на претходно здобиените знаења на учениците од средното образование, а сега студенти на Филолошкиот факултет, во рамките на проектот „Дополнителната настава во функција на подобрување на знаењата на студентите на Филолошкиот факултет“. Потребата од еден ваков проект произлезе од нашите сознанија како професори на факултети што „произведуваат“ идни наставници по македонски, англиски и германски јазик дека успехот во усвојувањето нови знаења на едно повисоко, академско ниво зависи пред сѐ од детектирање на слабостите/предностите и компетенциите со кои се здобиле учениците претходно, за подоцна низ високото образование да се подобруваат, не само студиските програми, туку и методите со кои ние, како нивни наставници ќе го подобриме квалитетот на академската настава. Првиот чекор кон подобрување на наставата, сметаме дека е токму дополнителната настава, како тип на настава која до сега се применувала, барем кај нас, во Р. Македонија само во основното и во средното, но не и на високото образование. На овој начин сметаме дека ќе се реализира курикулум во вистинска смисла на зборот, како поврзување или круг на поврзани/надоврзани знаења и надградени компетенции, што треба да водат кон здобивање на неопходните компетенции на студентите - идни наставници.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дополнителна настава, јазична компетенција, наставнички компетенции.
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Dragana Kuzmanovska
Date Deposited: 05 Feb 2018 12:48
Last Modified: 05 Feb 2018 12:48
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19332

Actions (login required)

View Item View Item