Sofijanova, Elenica and Kimova, Gorgina and Nakovska, Blagica (2017) Формулирање и имплементација на стратегија како еден од чекорите во менаџерската функција - планирање. In: Меѓународен дијалог Исток -Запад, 28-29 Apr 2017, Sveti Nikole, Macedonia.
Preview |
Text
000_Spisanie-8-konferentsija-EKONOMIJA_print_FINAL-07.07.2017-split-merge (1).pdf Download (323kB) | Preview |
Abstract
Збирот од корпоративни и функционални стратегии овозможуваат системско анализирање на влијанието на внатрешните и надворешните фактори кои делуваат во остварување на организациската цел. Со нив се прецизираат
организациските силни и слаби страни, организациските можности и закани во надворешното окружување во кое егзистира самата организација. Покрај
многубројните стратегии за реализација на бизнисот, Michael Porter создал теоретска основа за стратегија на три нивоа со која се остварува конкурентска
предност, а која денес во современите услови за водење бизнис, наоѓа се поголема практична примена. Преку насочување на енергијата на организацијата
за намалување на трошоците, преку видлива диференцијација, разликување на сопствените производи од оние на конкуренцијата со квалитет и дизајн се
создаваат реални услови за организациска успешност, продуктивност и лојалност на човековите ресурси.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Elenica Sofijanova |
Date Deposited: | 05 Oct 2017 08:51 |
Last Modified: | 06 Oct 2017 05:37 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/18234 |
Actions (login required)
View Item |