Nacev, Martin (2016) Нови форми на политичка комуникација во социјалните медиуми и мрежи во текот на изборната кампања. Masters thesis, University of Goce Delcev Stip.
Preview |
Text
Нови форми на политичка комуникација во социјалните медиуми и мрежи во текот на изборна кампања .pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Краток извадок
Значењето на анализата на социјалните медиуми создава врска помеѓу каналите на социјалните медиуми, личните податоци и медиумите. Податоците кои се генерирани од страна на корисниците на социјалните медиуми, претставуваат нови можности и предизвици за генераторите и крајните корисници на информациите.
Иако има голем квантитет на податоци, предизвик е да се биде во можност да се анализира и да се обезбеди сеопфатна слика од расфрлани информации, мислења и ставови, проблеми и трендови. Ова се нарекува анализа на социјалните медиуми. Таа се занимава со развој и евалуација на ИТ алатки и рамки за собирање, следење, анализа, сумирање и визуелизација на податоци од социјалните медиуми, обично за специфични потреби или цели.
Сепак, анализата на социјалните медиуми се соочува со неколку предизвици како што се збогатени податоци и мета-податоци (на пример, тагови, субјективни мислења, рејтингот, кориснички профили, семантички неконзистентности и непрецизности, дезинформации и недостаток на структура и динамика на социјалните медиуми.
Клучни зборови: вебстил, кампања, социјални мрежи, политичка социјализација
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Law |
Divisions: | Faculty of Law |
Depositing User: | Dimitar Ljubotenski |
Date Deposited: | 31 Aug 2017 10:18 |
Last Modified: | 31 Aug 2017 10:18 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/18169 |
Actions (login required)
View Item |