Каков наставник сакам да бидам?

Jovanova-Mitkovska, Snezana (2015) Каков наставник сакам да бидам? Зборник на трудови од научно-стручна трибина „Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век“, 03.10.2014. Факултет за образовни науки, Штип. ISSN 978-608-244-245-7

[thumbnail of Каков наставник сакам да бидам.pdf]
Preview
Text
Каков наставник сакам да бидам.pdf

Download (754kB) | Preview

Abstract

Најблагородната, најстарата професија, професијата – учител, улогата која ја има учителот во животот на детето, неговата улога во развојот на општеството, отсекогаш го привлекувала вниманието на стручната, научната, пошироката јавност. Причините за ова се бројни: промени во општеството и рефлексија на тие промени во сите дејности, промени во воспитно - образовната дејност, нова концепциска поставеност на современото училиште, нови наставни програми, нови професионални, административни обврски, нови улоги и предизвици на учителот.... Интересот за оваа професија и покрај забелешките кои постојано и се упатуваат постои кај младата генерација. Прашањата за ликот на наставникот, неговата едукација, неговата компетентност се прашања кои постојано се поставуваат и кај младите луѓе кои се одлучуваат за оваа професија, кај креаторите на образовната политика, кај сите заинтересирани чинители за квалитет за образовниот, наставниот процес, т.е. каков наставник сакам да бидам, каков наставник посакуваме?

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Snezana Jovanova
Date Deposited: 01 Mar 2017 15:14
Last Modified: 01 Mar 2017 15:14
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17575

Actions (login required)

View Item
View Item