Kuzmanovska, Dragana and Kirova, Snezana and Ivanova, Biljana (2016) Улогата на наставникот во интеркултуралното образование. In: Научно - стручна трибина „Учителот и средината за учење и развој“, 02 Oct 2015, Stip, Macedonia.
Preview |
Text
Трибина 2015.pdf Download (802kB) | Preview |
Abstract
Интеркултурализмот е еден од поновите поими во речникот на еден млад човек, на еден ученик кој активно е вклучен во образовниот процес. Токму, поради ова, наша цел е да го доближиме овој поим до него и да му помогнеме поблиску да се запознае со него, а како поинаку би можеле да го направиме ова, освен преку потенцирање на големата улога на наставникот во него. Освен голема улога, наставникот има и голема одговорност во процесот на интеркултуралното образование, затоа што тој е главниот виновник за недоволно посветеното внимание на интеркултурализмот во наставниот процес. Целта на овој труд е да ја потенцира главната улога на наставникот по странски јазици за развивање на интеркултуралните вредности кај учениците. Овој труд настана како резултат на спроведената анкета кај учениците од средните училишта кои ги изучуваат англискиот и германскиот јазик, како прв и втор странски јазик, чии резултати укажуваат на фактот што повеќето ученици сметаат дека e посветено недоволно внимание на интеркултуралното образование и дека освен изучување на странски јазици е потребно разбирање на самата култура.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | интеркултурално образование, дидактика на странски јазици, култура, вредности, разлики |
Subjects: | Humanities > Other humanities |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Snezana Kirova |
Date Deposited: | 14 Feb 2017 08:04 |
Last Modified: | 14 Feb 2017 08:04 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17363 |
Actions (login required)
View Item |