Petrova Gjorgjeva, Emilija (2015) Превенциски пристапи на асоцијалното однесување. In: Научно - стручна трибина „Учителот и средината за учење и развој “, Факултет за образовни науки, Штип, 2 Oct 2015, Stip, Macedonia.
Preview |
Text
Binder1.pdf Download (324kB) | Preview |
Abstract
Асоцијалното однесување претставува еден сегмент од нарушувањата во нормалното однесување на учениците. Разликата помеѓу асоцијалното однесување и другите видови на нарушувања во однесувањето се состои во тоа што асоцијалните личности воглавно, не нанесуваат штета на други лица и не се деструктивни кон околината. Тие се интровертни, „живеат во свој свет“, го игнорираат постоењето на одредени морални норми и вредности, имаат контакт со ограничен (мал) број на луѓе или воопшто не контактираат.
Во поново време асоцијалните личности го избегнуваат реалното и се насочуваат кон виртуелно дружење со пријатели кои не ги ни познаваат.
За асоцијалните личности карактеристично е тоа што се дистанцираат од општествените збиднувања, се осамуваат. Подоцна, тоа се рефлектира и при изборот на нивната професија - се определуваат за работа која им нуди изолираност од други луѓе, т.е. преферираат да работат сами, а не во колегијална заедница.
Клучни зборови: асоцијални личности, превентивни пристапи, превентивни стратегии.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Emilija Petrova Gorgeva |
Date Deposited: | 10 Feb 2017 08:37 |
Last Modified: | 10 Feb 2017 08:37 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17230 |
Actions (login required)
View Item |