Mirascieva, Snezana and Petrova Gjorgjeva, Emilija and Koceva, Daniela and Kitanova, Irena (2016) За предизвиците и перспективите на професијата учител. Научно - стручна трибина „Предизвиците и перспективите на учителската професија“, Факултет за образовни науки, Штип. ISSN ISBN: 978-608-244-365-2
This is the latest version of this item.
Text
2016 МИР.pdf Download (753kB) |
Abstract
Општествените промени и барањата како нивна последица пред учителот поставуваат нови предизвици и перспективи. Менување и богатење со нови знаења, развивање нови вештини, креирање нови односи се предизвик за учителот. Формалното образование не е доволно за да се соочи со нив. Перспективата на професијата учителот треба да ја бара во филозофијата на доживотно учење и континуиран развој.
Клучни зборови: учител, доживотно учење, професионален развој.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Daniela Koceva |
Date Deposited: | 09 Feb 2017 10:53 |
Last Modified: | 09 Feb 2017 12:05 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17226 |
Available Versions of this Item
-
За предизвиците и перспективите на професијата учител. (deposited 09 Feb 2017 10:13)
- За предизвиците и перспективите на професијата учител. (deposited 09 Feb 2017 10:53) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |