Josimovska, Verica (2016) Иновативни методи во учењето и проучувањето на чувствителни и контроверзни историски теми. Зборник на трудови од Научно - стручна трибина „Предизвиците и перспективите на учителската професија“. pp. 62-66.
Sodrzina -zbornik.pdf
Download (599kB) | Preview
tekst.pdf
Download (385kB) | Preview
Zbornik 2016.pdf
Download (122kB) | Preview
Abstract
Брзата политичка транзиција во Источна Европа од деведесеттите години на минатиот век, повторно го наметна разгледувањето на пишаната историја, особено во земјите каде се цензурирани одредени настани и личности во изминатиот период. Посебно големо интересирање се јавува за историските факти презентирани преку конкретни историски сведоштва кои се понудени во почетокот на деведесеттите години поткрепени со усни сведоштва.
Клучни зборови: историски факти, настава, мултиперспективност
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Verica Josimovska |
Date Deposited: | 09 Feb 2017 11:57 |
Last Modified: | 09 Feb 2017 12:04 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17224 |