Mirascieva, Snezana and Petrova Gjorgjeva, Emilija and Koceva, Daniela (2016) За предизвиците и перспективите на професијата учител. Научно - стручна трибина „Учителот и средината за учење и развој “, Факултет за образовни науки, Штип. ISSN 978-608-244-364-5

2016 МИР.pdf
Download (753kB) | Preview
Abstract
Општествените промени и барањата како нивна последица пред учителот поставуваат нови предизвици и перспективи. Менување и богатење со нови знаења, развивање нови вештини, креирање нови односи се предизвик за учителот. Формалното образование не е доволно за да се соочи со нив. Перспективата на професијата учителот треба да ја бара во филозофијата на доживотно учење и континуиран развој.
Клучни зборови: учител, доживотно учење, професионален развој.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Daniela Koceva |
Date Deposited: | 09 Feb 2017 10:13 |
Last Modified: | 09 Feb 2017 10:13 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17223 |
Available Versions of this Item
- За предизвиците и перспективите на професијата учител. (deposited 09 Feb 2017 10:13) [Currently Displayed]