Mirascieva, Snezana and Petrova Gjorgjeva, Emilija and Koceva, Daniela (2016) Средината за учење и актерите во неа. Научно - стручна трибина „Учителот и средината за учење и развој “, Факултет за образовни науки, Штип. ISSN ISBN: 978-608-244-364-5
2015 - МИР.pdf
Download (797kB) | Preview
Abstract
Тенденцијата и императивот за зголемување на квалитетот во образованието, го покрена прашањето за значењето на средината за учење. Во тој контекст предмет на проучување се повеќе прашања како определување на поимот и содржината на феноменот средина за учење, модели на креирање на различни средини за учење, карактеристики на одделни видови средини за учење. Во трудот вниманието е фокусирано на проблемот на поврзаност меѓу средината за учење и актерите во неа и нивниот меѓусебен однос.
Клучни зборови: средина за учење, учител, ученик, учење, поучување
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
| Divisions: | Faculty of Educational Science |
| Depositing User: | Daniela Koceva |
| Date Deposited: | 09 Feb 2017 09:52 |
| Last Modified: | 09 Feb 2017 12:07 |
| URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17221 |
