Социометриски истражувања - потреба, значење

Jovanova-Mitkovska, Snezana (2016) Социометриски истражувања - потреба, значење. In: Четвртата научно- стручна конференција со меѓународен карактер на тема „Современото воспитание и образование - состојби, предизвици и перспективи“, 18 May 2016, Stip, Macedonia. (In Press)

[thumbnail of Програма  за Конференција, собрание.pdf]
Preview
Text
Програма за Конференција, собрание.pdf

Download (322kB) | Preview
[thumbnail of СОЦИОМЕТРИСКИ ИСТРАЖУВАЊА.pdf]
Preview
Text
СОЦИОМЕТРИСКИ ИСТРАЖУВАЊА.pdf

Download (784kB) | Preview

Abstract

Бројните трансформациони процеси кои се одвиваат во сите сфери на човековото живеење најдоа свој одраз и во образовната сфера, во која се поголем акцент и се придава на образовната, наспроти воспитната компонента.
Организираното образовно и воспитно влијание се изведува во рамки на училиштето, поконкретно во одделенскиот, врсничкиот колектив, кој е една од најважните социјални средини во која детето живее и се развива, во која детето учи, учи да се однесува, учи да почитува одредени правила, ...
Интер, интраперсоналните односи кои се воспоставуваат во одделенскиот колектив се клучен фактор од кој зависи функционирањето на воспитно образовниот процес. Познавањето на односите во одделенскиот колектив е од особено значење за одделенскиот раководител, наставниците за преземање на конкретни мерки и влијанија со цел унапредување на в.о. процес.
Целта на овој труд е теоретска експликација на социометриските истражувања како посебен вид на емпириски истражувања кои водат кон сознавање на интерперсоналните односи во рамки на оваа формална ученичка, врсничка група. Во трудот се презентирани и резултати од реализирано социометриско истражување.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Snezana Jovanova
Date Deposited: 09 Feb 2017 13:07
Last Modified: 09 Feb 2017 13:07
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17191

Actions (login required)

View Item View Item