Фармацевтски маркетинг, информација и реклама

Angelovska, Bistra (2016) Фармацевтски маркетинг, информација и реклама. Фармацевтски информатор (44). pp. 40-45. ISSN 1409-8784

[thumbnail of Фармацевтски маркетинг.pdf]
Preview
Text
Фармацевтски маркетинг.pdf

Download (279kB) | Preview
[thumbnail of index.html] Text
index.html - Published Version

Download (78kB)

Abstract

Маркетингот не е вештина на изнајдување на паметни начини како да се ослободиме од произведеното, туку претставува вештина како да се создаде вистинска вредност за купувачот.
Маркетингот е умешност која помага задоволството на потрошувачот да стане уште поголемо.
Четири "П" на маркетингот – статични елементи:
 Производ (Product) - што треба потрошувачот да купи.
• Цена (Price) - цената што потрошувачот ќе ја плати.
• Место (Place) - како и каде производот ќе стигне до потрошувачот.
• Промоција (Promotion )-како информацијата за производот се доставува.
Променливи величини на маркетинговата средина се политичките, правните, регулаторните, социјалните, економските, конкурентските односи и друго. Тие фактори не се под контрола на установата, но имаат влијание врз купувачите и менаџерите за маркетинг.
Преобразбата на секој од статичните елементи во инструмент на маркетингот за менаџирање на економската дејност се постигнува со развивање и примена на четири взаемно поврзани политики на маркетингот: на производот, на цените, на пласманот и во комуникациите.

Item Type: Article
Subjects: Medical and Health Sciences > Other medical sciences
Divisions: Faculty of Medical Science
Depositing User: Bistra Angelovska
Date Deposited: 25 Jan 2017 11:25
Last Modified: 25 Jan 2017 11:25
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/16965

Actions (login required)

View Item View Item