Angelovska, Bistra (2016) Фармацевтски маркетинг, информација и реклама. Фармацевтски информатор (44). pp. 40-45. ISSN 1409-8784
Preview |
Text
Фармацевтски маркетинг.pdf Download (279kB) | Preview |
Text
index.html - Published Version Download (78kB) |
Abstract
Маркетингот не е вештина на изнајдување на паметни начини како да се ослободиме од произведеното, туку претставува вештина како да се создаде вистинска вредност за купувачот.
Маркетингот е умешност која помага задоволството на потрошувачот да стане уште поголемо.
Четири "П" на маркетингот – статични елементи:
Производ (Product) - што треба потрошувачот да купи.
• Цена (Price) - цената што потрошувачот ќе ја плати.
• Место (Place) - како и каде производот ќе стигне до потрошувачот.
• Промоција (Promotion )-како информацијата за производот се доставува.
Променливи величини на маркетинговата средина се политичките, правните, регулаторните, социјалните, економските, конкурентските односи и друго. Тие фактори не се под контрола на установата, но имаат влијание врз купувачите и менаџерите за маркетинг.
Преобразбата на секој од статичните елементи во инструмент на маркетингот за менаџирање на економската дејност се постигнува со развивање и примена на четири взаемно поврзани политики на маркетингот: на производот, на цените, на пласманот и во комуникациите.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Medical and Health Sciences > Other medical sciences |
Divisions: | Faculty of Medical Science |
Depositing User: | Bistra Angelovska |
Date Deposited: | 25 Jan 2017 11:25 |
Last Modified: | 25 Jan 2017 11:25 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/16965 |
Actions (login required)
View Item |