Kitanova, Irena and Petrova Gjorgjeva, Emilija and Mirascieva, Snezana and Koceva, Daniela (2016) Читањето и работата со текст во одделенска настава. In: First International Scientific Conference FILKO - Philology, Culture and Education, 18-19 March 2016, Stip, Macedonia.
Preview |
Text
Filko trud.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Читањето претставува аналитичко-синтетичка постапка, мисловен
процес кој истовремено обединува повеќе фази кои го доведуваат ученикот
до правилно совладување на техниките за читање и оспособување за
разбирање на прочитаното.
Тие неколку фази се: воочување на буквата како графички знак,
претворање на неговата симболика во графичка претстава, истовремено
воочување и правилно изговарање на гласовите во еден збор, поврзување на
зборовите во реченица и нивно читање со темпо на секојдневен говор и на
крајот сфаќање на содржината. Постојат неколку дефиниции за читањето
кои во суштина се сведуваат на тоа дека претставува процес на изговарање
на зборовите. Во САД во 1998 година ваквата дефиниција се смета за прва,
а потоа се појавува и дефиницијата “Читањето е учење на идентификација
на зборовите и нивното значење“. Процесот на читање воедно е разгледуван
и од страна на читање на текст и е добиена следната дефиниција “Читањето
е учење за добивање на знаење за одреден текст со цел да се добие знаење
и од него“
1
.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Speech) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Irena Kitanova |
Date Deposited: | 02 Feb 2017 12:19 |
Last Modified: | 02 Feb 2017 12:19 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/16775 |
Actions (login required)
View Item |