Cackov, Oliver (2015) Наставникот и предизвиците на новото време. In: научно-стручна трибина „Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век“, 03.10.2014, Факултет за образовни науки, Штип, 2015, 03 Oct 2014, Stip, Macedonia.
Preview |
Text
Зборник Tрибина 2014.pdf Download (473kB) | Preview |
Preview |
Text
Трибина 2014.pdf Download (377kB) | Preview |
Preview |
Text
Cackov.pdf Download (338kB) | Preview |
Abstract
Во трудот е даден голем простор за подготвеноста оспособувањето и улогата на наставникот во предизвиците на новото време. Овој позив е еден од најголемите дела во историјата на човештвото. Наставникот е тој што ни го покажува патот во животот патот кон иднината патот кон среќата. А, не го следиме сигурно ќе го погрешиме патот и животот. Во трудот се обработени и промените кој мора да најдат примена и во конституирањето на новиот тип на наставник на иднината кој ќе ги подготвува учениците самостојно да откриваат, истражуваат креираат и создават самостојно творештво кој треба да поставуват прашања и бараат одговори. Ги испитуваа причините и последиците, го бараат својот стави внимателно ги разгледваат аргументите. Наставникот многу пати досега го положил испитот со фактот дека достојно си ги извршуваат своите обврски и задачи кои бараат и возвишен духовен ангажман на самата личност. Во трудот е даден посебен придонес дека наставникот е важен фактор во понатамошните научни истражувања од областа на образованието и воспитанието процес кој внсеува вистинско подобрување во учењето на ученикот што ќе им служи во текот на целиот свој живот.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Oliver Cackov |
Date Deposited: | 06 Apr 2016 09:47 |
Last Modified: | 06 Apr 2016 09:47 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/15713 |
Actions (login required)
View Item |