Jovanova-Mitkovska, Snezana and Popeska, Biljana (2015) Професионалниот развој на учителот-потреба,предизвик. In: Third International Conference of the Philosophic Faculty ICPHF 2015, 30-31 Oct 2015, Tetovo, R.Macedonia. (In Press)
Preview |
Text
ПРОФЕСИОНАЛНИОТ РАЗВОЈ НА УЧИТЕЛОТ, апстракт.pdf Download (156kB) | Preview |
Preview |
Text
Libri i abstrakteve-1.pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
Креирањето на модели на професионален развој на учителот (воспитувачот/наставникот) последниве неколку години е предмет на интерес на креаторите на образовната политика. Креирањето на истите е под силно влијание на контекстот во кој се одвива истиот, како и на севкупната образовна политика која ги одредува насоките и ги дефинира целите и принципите на предучилишното, основното, средно воспитание и образование, законските и подзаконските акти во кои се определува улогата на учителот внатре во тој систем.
Во трудот теоретски се елаборира проблемот на професионалниот развој на учителот, како и презентираме резултати од спроведено емпириско истражување, кои се однесуваат на испитување на ставовите на учителите (наставници, воспитувачи) за постојните модели на професионален развој (предности, слаби страни), како и предлози за унапредување на овој значаен сегмент од учителскиот развој (професионален, кариерен).
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Snezana Jovanova |
Date Deposited: | 05 Feb 2016 10:24 |
Last Modified: | 05 Feb 2016 10:24 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/15287 |
Actions (login required)
View Item |