Popeska, Biljana (2015) Компетенции на наставниците од аспект на физичкото образование. Зборник на трудови од Научно - стручна трибина „Компетенциите и професионалниот развој ан учителот во 21 век“. pp. 71-79. ISSN ISBN 978-608-244-245-7
Preview |
Text
NASLOVNA ZA ZBORNIK 2014.pdf Download (636kB) | Preview |
Preview |
Text
први две страни и содржина Трибина 2014.pdf Download (381kB) | Preview |
Preview |
Text
Попеска Трибина 2014.pdf Download (520kB) | Preview |
Abstract
Промените во сите сегменти на општественото живеење во изминатите години резултираа со бројни промени во сегментот на образованието. Денешното современо општество е општество базирано на знаења. Оттука, стекнувањето на знаењата во процесот на иницијалното образование, различните форми на формално и неформално образование и афирмација на концептот на доживотно учење се едни од основните определби во сите образовни реформи. Сите тие актуелизираат улогата на наставникот како носител на воспитно – образовниот процес и севкупниот воспитно – образовен систем, односно прашањето за компетенциите на наставникот на „новото време“. Во трудот се презентирани основните професионални компетенции на наставниците, анализирани од аспект на наставникот по ФЗО.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Biljana Popeska |
Date Deposited: | 28 Jan 2016 11:28 |
Last Modified: | 28 Jan 2016 11:28 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/15170 |
Actions (login required)
View Item |