Gorgieva-Trajkovska, Olivera and Georgieva Svrtinov, Vesna (2015) Влијание на нематеријалните средства врз пазарната вредност на компаниите. Годишен зборник 2015, Економски факултет, УГД-Штип. ISSN 1857- 7628
Preview |
Text
Zbornik_ekonomski 2015-do.pdf Download (6MB) | Preview |
Abstract
Многу често сопствениците на компаниите го поставуваат прашањето: размислувам за продажба на мојот бизнис. Повеќе од една деценија името и брендот на мојот бизнис се добро познати во локалната заедница. На кој начин свесноста на заедницата за репутацијата и имиџот на мојот бизнис ќе бидат земени во предвид, во случај на продажба на компанијата? Широкиот круг на купувачи и значајната позоиција на пазарот, се клучни фактори за успех како на малите, така и на големите бизниси. Вредноста на нематеријалните средства, како човечкиот потенцијал, знаењето, односите и интелектуалната сопственост, заземаат се поголем удел во вкупните средства на компаниите, во однос на материјалните средства, како машините и опремата. Се повеќе креативноста во создавањето и управувањето со нематеријалните средства стануваат основни фактори за долгорочниот успех во работењето на компаниите.
Клучни зборови: средства, нематеријални, вредност, компании, влијание, пазар
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Olivera Trajkovska |
Date Deposited: | 09 Dec 2015 12:00 |
Last Modified: | 09 Dec 2015 12:01 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/14396 |
Actions (login required)
View Item |