Petkovska, Biljana and Kirova, Snezana and Kuzmanovska, Dragana (2015) Ставовите на студентите во врска со наставничките компетенции. In: Научно-стручна трибина: Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21. век, 03 Oct 2014, Stip, Macedonia.
Preview |
Text
Трибина ФОН 2014.pdf Download (1MB) | Preview |
Preview |
Text
Ден на учителот.pdf Download (360kB) | Preview |
Abstract
Секој наставник пред сè треба да има длабоко познавање на предметот што го предава, знаење од областа на потесната специјализација и професионални вештини ако тој/таа треба ефикасно да подучува. Но, дали е ова доволен предуслов за ефективна наставна пракса? Дали само темелното познавање на материјата која се предава е доволно за некој наставник да биде добар, или она што е навистина важно за студентите се човечките квалитети на наставникот? Дали студентите сметаат дека нивните наставници ги поседуваат потребните европски наставнички компетенции?
Предмет на ова истражување се ставови и мислења на студенти од II и IV година од Филолошки факултет на Универзитетот „Гоце Делчев“ – Штип во врска со тоа дали и колку нивните наставници ги поседуваат наставничките компетенции во европска смисла кои се важен фактор за успешноста на наставата воопшто, како и на студентските постигнувања и мобилност. За оваа намена e користен анкетен лист.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ефикасна настава, студентски постигнувања, вештини, професионално усовршување. |
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Snezana Kirova |
Date Deposited: | 20 Oct 2015 07:03 |
Last Modified: | 20 Oct 2015 07:03 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/13961 |
Actions (login required)
View Item |