Temelkov, Zoran (2012) Трката за профит ја заслепи грижата за клиентите. Бизнис - дневен економски весник (897). pp. 2-3.
Preview
Trkata za profit ja zaslepi.TIF
Download (1MB) | Preview
![Trkata za profit ja zaslepi grizata za klientite, kakov kadar navistina raboti vo makedonskite banki.doc [thumbnail of Trkata za profit ja zaslepi grizata za klientite, kakov kadar navistina raboti vo makedonskite banki.doc]](https://eprints.ugd.edu.mk/style/images/fileicons/text.png)
Trkata za profit ja zaslepi grizata za klientite, kakov kadar navistina raboti vo makedonskite banki.doc
Download (34kB)
Abstract
Вработените кои имаат директен контакт со клиентите, може најмногу да придонесат во содавањето или уништивањето на имиџот на банката, а токму на овие позиции мошне често се наоѓа несоодветен кадар - лица не само со неадекватно образование, туку кои не се запознаени со својата работа, кои не се трудат да ги подобрат своите вештини, кои воопшто не се грижат за банката која ги вработува, а единственото нешто што ги интересира е земањето плата.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Zoran Temelkov |
Date Deposited: | 24 Jun 2014 10:48 |
Last Modified: | 25 Sep 2014 08:49 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/1358 |