Трката за профит ја заслепи грижата за клиентите

Temelkov, Zoran (2012) Трката за профит ја заслепи грижата за клиентите. Бизнис - дневен економски весник (897). pp. 2-3.

[thumbnail of Trkata za profit ja zaslepi.TIF]
Preview
Image
Trkata za profit ja zaslepi.TIF

Download (1MB) | Preview
[thumbnail of Trkata za profit ja zaslepi grizata za klientite, kakov kadar navistina raboti vo makedonskite banki.doc] Text
Trkata za profit ja zaslepi grizata za klientite, kakov kadar navistina raboti vo makedonskite banki.doc

Download (34kB)

Abstract

Вработените кои имаат директен контакт со клиентите, може најмногу да придонесат во содавањето или уништивањето на имиџот на банката, а токму на овие позиции мошне често се наоѓа несоодветен кадар - лица не само со неадекватно образование, туку кои не се запознаени со својата работа, кои не се трудат да ги подобрат своите вештини, кои воопшто не се грижат за банката која ги вработува, а единственото нешто што ги интересира е земањето плата.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Zoran Temelkov
Date Deposited: 24 Jun 2014 10:48
Last Modified: 25 Sep 2014 08:49
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/1358

Actions (login required)

View Item View Item