Теориски пристапи во училишниот менаџмент

Petrovska, Sonja (2009) Теориски пристапи во училишниот менаџмент. Воспитание - Списание за теорија и практика (10). pp. 65-77.

[thumbnail of DOC001.pdf]
Preview
Text
DOC001.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Во литературата се среќаваат многу дефиниции кои го определуваат поимот менаџмент. И покрај различието сите тие менаџментот го определуваат како процес кој претпоставува остварување на функции (планирање, поттикнување, организирање и контролирање), заради достигнување на цели низ вклучување на човечки и други ресурси. Образовниот менаџмент главно се промовира како интердисциплинарна и мултидисциплинарна научна област која ги проучува наодите и практиките од работата на образовните институции. Најчесто ваквите определби ги занемаруваат проблемите поврзани со општите и специфичните цели на воспитно-образовниот процес. Во трудот се презентирани сознанија врзани со валидноста на теориите на училишниот менаџмент и карактеристиките на неколку модели на образовен менаџмент.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Sonja Petrovska
Date Deposited: 13 Feb 2015 13:37
Last Modified: 13 Feb 2015 13:37
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12653

Actions (login required)

View Item View Item