Petrovska, Sonja (2009) Теориски пристапи во училишниот менаџмент. Воспитание - Списание за теорија и практика (10). pp. 65-77.
Preview |
Text
DOC001.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Во литературата се среќаваат многу дефиниции кои го определуваат поимот менаџмент. И покрај различието сите тие менаџментот го определуваат како процес кој претпоставува остварување на функции (планирање, поттикнување, организирање и контролирање), заради достигнување на цели низ вклучување на човечки и други ресурси. Образовниот менаџмент главно се промовира како интердисциплинарна и мултидисциплинарна научна област која ги проучува наодите и практиките од работата на образовните институции. Најчесто ваквите определби ги занемаруваат проблемите поврзани со општите и специфичните цели на воспитно-образовниот процес. Во трудот се презентирани сознанија врзани со валидноста на теориите на училишниот менаџмент и карактеристиките на неколку модели на образовен менаџмент.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Sonja Petrovska |
Date Deposited: | 13 Feb 2015 13:37 |
Last Modified: | 13 Feb 2015 13:37 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12653 |
Actions (login required)
View Item |