Petrovska, Sonja (2009) Теориски пристапи во училишниот менаџмент. Воспитание - Списание за теорија и практика (10). pp. 65-77.
DOC001.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
Во литературата се среќаваат многу дефиниции кои го определуваат поимот менаџмент. И покрај различието сите тие менаџментот го определуваат како процес кој претпоставува остварување на функции (планирање, поттикнување, организирање и контролирање), заради достигнување на цели низ вклучување на човечки и други ресурси. Образовниот менаџмент главно се промовира како интердисциплинарна и мултидисциплинарна научна област која ги проучува наодите и практиките од работата на образовните институции. Најчесто ваквите определби ги занемаруваат проблемите поврзани со општите и специфичните цели на воспитно-образовниот процес. Во трудот се презентирани сознанија врзани со валидноста на теориите на училишниот менаџмент и карактеристиките на неколку модели на образовен менаџмент.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
| Divisions: | Faculty of Educational Science |
| Depositing User: | Sonja Petrovska |
| Date Deposited: | 13 Feb 2015 13:37 |
| Last Modified: | 13 Feb 2015 13:37 |
| URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12653 |
