Petrovski, Vlado and Koceva, Daniela (2014) Мултикултурализмот и професионалниот развој на учителот. In: Научно-стручна трибина на тема: „Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век“, 03 Oct 2014, Stip, Republic of Macedonia.
ПОКАНА И ПРОГРАМА ЗА ТРИБИНА - ФОН 2014.pdf
Download (675kB) | Preview
Tribina2014.pdf
Download (398kB) | Preview
Abstract
Мултикултурализмот и постоењето на различни етнички и национални заедници е фактичка состојба во сите балкански земји, помеѓу кои Република Македонија во секој случај има најхетероген етнички состав. Во трудот настојувавме да ги доловиме сите можни влијанија кои имаат етнички предзнак врз процесот на образование во Република Македонија. Досегашната образовна практика на Република Македонија покажува дека сите релевантни фактори и во минатото и денес правеле и прават огромни напори за целосно интегрирање на сите учители припадници на етничките заедници во образовниот систем на Република Македонија. Меѓутоа сите анализи во државата покажуваат дека одредени етнички заедници се незадоволни од образовната политика на државата во делот на образованието и професионалниот развој на учителот.
Клучни зборови: мултикултурализам, етнички заедници, билингвизам, диглосија, професионален развој.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Daniela Koceva |
Date Deposited: | 11 Feb 2015 13:19 |
Last Modified: | 11 Feb 2015 13:19 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12627 |