Мултикултурализмот и професионалниот развој на учителот

Petrovski, Vlado and Koceva, Daniela (2014) Мултикултурализмот и професионалниот развој на учителот. In: Научно-стручна трибина на тема: „Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век“, 03 Oct 2014, Stip, Republic of Macedonia.

[thumbnail of ПОКАНА И ПРОГРАМА ЗА ТРИБИНА - ФОН 2014.pdf]
Preview
Text
ПОКАНА И ПРОГРАМА ЗА ТРИБИНА - ФОН 2014.pdf

Download (675kB) | Preview
[thumbnail of Tribina2014.pdf]
Preview
Text
Tribina2014.pdf

Download (398kB) | Preview

Abstract

Мултикултурализмот и постоењето на различни етнички и национални заедници е фактичка состојба во сите балкански земји, помеѓу кои Република Македонија во секој случај има најхетероген етнички состав. Во трудот настојувавме да ги доловиме сите можни влијанија кои имаат етнички предзнак врз процесот на образование во Република Македонија. Досегашната образовна практика на Република Македонија покажува дека сите релевантни фактори и во минатото и денес правеле и прават огромни напори за целосно интегрирање на сите учители припадници на етничките заедници во образовниот систем на Република Македонија. Меѓутоа сите анализи во државата покажуваат дека одредени етнички заедници се незадоволни од образовната политика на државата во делот на образованието и професионалниот развој на учителот.
Клучни зборови: мултикултурализам, етнички заедници, билингвизам, диглосија, професионален развој.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Daniela Koceva
Date Deposited: 11 Feb 2015 13:19
Last Modified: 11 Feb 2015 13:19
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12627

Actions (login required)

View Item View Item