Како да ја унапредам сопствената наставна практика?

Jovanova-Mitkovska, Snezana (2014) Како да ја унапредам сопствената наставна практика? Современото воспитание и образование-состојби, предизвици и перспективи. ISSN 978-608-242-001-1

[thumbnail of КАКО ДА ЈА УНАПРЕДАМ СОПСТВЕНАТА НАСТАВНА ПРАКТИКА.pdf]
Preview
Text
КАКО ДА ЈА УНАПРЕДАМ СОПСТВЕНАТА НАСТАВНА ПРАКТИКА.pdf

Download (1MB) | Preview
[thumbnail of КАКО ДА ЈА УНАПРЕДАМ СОПСТВЕНАТА НАСТАВНА ПРАКТИКА.pdf]
Preview
Text
КАКО ДА ЈА УНАПРЕДАМ СОПСТВЕНАТА НАСТАВНА ПРАКТИКА.pdf

Download (572kB) | Preview

Abstract

Последниве неколку години соочени сме со бројни иновации, бројни промени во едукативниот систем. Современото училиште е поставено пред предизвикот да задоволи бројни барања кои му се наметнати како резултат на брзиот развој на модерното општество, брзите промени во средината во која постои.
Се поприсутни се тенденциите за поголема ефикасност, ефективност на воспитно-образовниот, наставниот процес. Клучните прашања кои се поставуваат притоа се прашањата за тоа: кој, како, на кој начин, кога, каде, со што?... може да придонесе за поголема ефикасност, ефективност на воспитно-образовниот, наставниот процес.
Клучната улога ја имаат наставниците, кои во последните неколку години, како резултат на се помасовната нивна вклученост во реализацијата на бројни проектни активности се во позиција да постојано трагаат по одговор на прашањата: Како да се унапреди сопствената наставна пракса? Како и дали може тоа да се постигне со постојано преиспитување на сопствената работа, со поставување на нови и нови прашања на кои по пат на истражување, проучување може да се даде соодветен одговор? Дали самостојно можат да изведат истражување?Каква е и каква може да биде нивната улога во тој истражувачки процес? Зошто е тоа важно за нив, за нивните ученици? Зошто е тоа важно за другите наставници, за општеството во целина? ..
Токму во таа насока е и овој труд во кој се обидoвме да одговориме на прашањето: Како да се унапреди сопствената наставна практика?

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Snezana Jovanova
Date Deposited: 02 Feb 2015 08:24
Last Modified: 02 Feb 2015 08:24
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12210

Actions (login required)

View Item View Item