Petrovska, Sonja (2014) Моќта и дострелот на родителското воспитание. Современото воспитание и образование-состојби, предизвици и перспективи, 1 (2). pp. 30-37. ISSN 978-608-242-001-1
Preview |
Text
korica.pdf Download (601kB) | Preview |
Preview |
Text
sodrzina.pdf Download (236kB) | Preview |
Preview |
Text
tekst.pdf Download (500kB) | Preview |
Abstract
Иако во денешно време воспитанието и образованието на децата и мла¬дите се остварува во различни средини, семејството и училиш¬тето сé у¬ште го носат епитетот - најзначајни. Меѓу другото, нивното зна¬чење про¬и¬злегува од пер¬ма¬нентноста, долготрајноста, одговорноста и сил¬ниот интензитет на вос¬питно-образовниот процес, а во семеј¬ството ис-тиот е проследен и со силна емоционалност и мотивираност.
Современите тенденции во техничко-технолошкиот, економ¬скиот и културниот развој, како и глобализацијата на образованието, бескомпро¬мисно наложуваат училиштето да ја напушти моно¬пол¬ската позиција во овој домен, а од родите¬лите активно да се вклучат во сите сегменти на учи¬лиш¬ното функционирање.
Трудот претставува анализа и вреднување на теориски поставки и емпириски наоди кои ги откриваат и потврдуваат механизмите низ кои родителите ја остваруваат својата воспитна функција.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | семејство, воспитна средина, родителска власт/моќ |
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Sonja Petrovska |
Date Deposited: | 26 Jan 2015 11:03 |
Last Modified: | 26 Jan 2015 11:03 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12054 |
Actions (login required)
View Item |