Рефлексивноста на одделни теориски учења врз моделирање на ефективна воспитно-образовна комуникација

Mirascieva, Snezana (2014) Рефлексивноста на одделни теориски учења врз моделирање на ефективна воспитно-образовна комуникација. Воспитание - списание за образовна теорија и практика, 9 (13). pp. 11-17. ISSN 1857- 8705

[thumbnail of списание Воспитание.pdf]
Preview
Text
списание Воспитание.pdf

Download (4MB) | Preview
[thumbnail of РЕФЛЕКСИВНОСТА НА ОДДЕЛНИ ТЕОРИСКИ УЧЕЊА ВРЗ МОДЕЛИРАЊЕ НА ЕФЕКТИВНА ВОСПИТНО-ОБРАЗОВНА КОМУНИКАЦИЈА.pdf]
Preview
Text
РЕФЛЕКСИВНОСТА НА ОДДЕЛНИ ТЕОРИСКИ УЧЕЊА ВРЗ МОДЕЛИРАЊЕ НА ЕФЕКТИВНА ВОСПИТНО-ОБРАЗОВНА КОМУНИКАЦИЈА.pdf

Download (332kB) | Preview

Abstract

Setting a strong basis of effective educational communication is not possible without the determination of a solid theoretical framework. There are a lot of theoretical approaches which we will be taken as a theoretical framework of educational communication. Here we chose the learning of Vygotsky and his cultural - historical theory in which we recognize that certain tenets of operational modeling of effective educational communication.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Snezana Mirascieva
Date Deposited: 31 Mar 2015 13:36
Last Modified: 31 Mar 2015 13:36
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11968

Actions (login required)

View Item View Item