Petrova Gjorgjeva, Emilija (2014) Информациско и информатичко описменување на учениците во современата училишна библиотека. Современото воспитание и образование-состојби, предизвици и перспективи, 1. pp. 58-61. ISSN 978-608-242-001-1
Preview |
Text
Stip_2014.pdf Download (4MB) | Preview |
Preview |
Text
Trud_1.pdf Download (355kB) | Preview |
Abstract
Многумина сметаат дека библиотекарската работа е моно¬то¬на и едно¬ли¬чна. Но, библиотекарот во современото училиште не треба да биде ли¬чност ко¬ја ќе седи позади пултот и неговата работа ќе се сведува само на изда¬вање на книги. Библиотекарите треба да обрнат внимание на моди¬фи¬ку¬ва¬ње на нивни¬те традиционални услуги во услуги што ќе овозможат доста¬пност во кори¬ст嬬ње¬то на сите извори на нформации. Тоа значи, дека тој треба да биде информатички описменèт, подготвен да им препорача литература и да им ја да¬де потребната информација на корисниците.
Значи, со позитивните промени во образованието, се менува и функцијата на библиотеките и сè повеќе таа прераснува во библиотечен, информативен и мултимедијален центар. Со тоа, работата на библиотекарот станува многу комплексна и динамична која бара менаџерски способности.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | менаџмент, библиотекар, корисници, услуга, информатичко описменување |
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Emilija Petrova Gorgeva |
Date Deposited: | 10 Dec 2014 13:03 |
Last Modified: | 10 Dec 2014 13:03 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11681 |
Actions (login required)
View Item |