Temjanovski, Riste and Georgieva Svrtinov, Vesna and Gorgieva-Trajkovska, Olivera (2014) Моралните вредности, информацијата и науката. Knowledge, International Journal-Scientific and applicative papers, Institute of knowledge management, Skopje, Macedonia. ISSN 978-608-65653-8-1
Preview |
Text
Zbornik Bansko-Scientific_1.pdf Download (11MB) | Preview |
Abstract
Во центарот на современото општество, економските турбуленции и технолошкиот развој не се природните ресурси и природни благосостојба. Тоа е информацијата. Ние живееме во свет богат со информации и технологија каде секојдневно огромни количини на информации се рапидно се зголемуваат. Во оваа ера на глобализација, безжична технологија, иновации и зголемената конкуренција, се чини дека контролата на информации е креативната сила. Но, како да се пренасочи информацијата во креативност. Креативност е ментален и социјален процес кој се користи за генерирање на идеи, концепти и здруженија кои водат кон експлоатација на нови идеи.
Овој труд одговара на растечката важност на информаците, знаењето и поконкретно на улогата на информациите и креативноста, како средство за справување со идните предизвици во контекст на глобализираната економија.
Клучни зборови: информации, знаење, иновации, креативност, технологија
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Olivera Trajkovska |
Date Deposited: | 05 Dec 2014 10:30 |
Last Modified: | 05 Dec 2014 10:30 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11589 |
Actions (login required)
View Item |