Kuzmanovska, Dragana and Kirova, Snezana and Petkovska, Biljana (2014) Три методи за учење на новите генерации. Воспитание - списание за образовна теорија и практика, 9 (13). pp. 87-93. ISSN 1857- 8705
Preview |
Text
ТРИ МЕТОДИ ЗА УЧЕЊЕ НА НОВИТЕ ГЕНЕРАЦИИ.pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
Денешново време е време на брзи и сѐ поголеми промени во секој
домен на животот, па така и образованието не е исклучок.
Кога станува збор за промени многумина од нас не се чувствуваат
секогаш подготвени за промени. Речиси сите од нас најудобно се
чувствуваме со секојдневните навики и постапки. Понекогаш промените ги
доживуваме како закана, иако тие, исто така, можат да бидат возбудливи
и да отворат нови можности за нас, наставниците. Во трудов ќе се зборува
за воведување на промени во образовниот процес и ќе се потенцираат
поволностите од тоа. Кога зборуваме за промени мислиме на усогласување
на истите со потребите на новите генерации ученици кои не се вклопуваат
во традиционалниот образовен процес и за кои е неминовно воведување на
новини. Иако денес образованието подлежи на многубројни промени кои
се однесуваат на наставниот план и програма, на наставата и учењето, на
училницата, на оценувањето и на технологијата, ние сакаме да зборуваме
за нивното приспособување кон новите генерации на ученици.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | визуализација, критичко мислење, решавање проблеми, време. |
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Snezana Kirova |
Date Deposited: | 01 Dec 2014 10:47 |
Last Modified: | 01 Dec 2014 10:47 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11542 |
Actions (login required)
View Item |