Petkovska, Bisera and Delipetrev, Blagoj and Zdravev, Zoran (2014) Масовни отворени онлајн курсеви (МООК). Воспитание - списание за образовна теорија и практика, 9 (13). pp. 95-103. ISSN 1857- 8705
819-1509-1-PB.pdf
Download (4MB) | Preview
Abstract
Во трудов дискутираме за новиот тренд во образованието, така
наречените масовните отворени онлајн курсеви (МООК). МООК се
курсеви кои се наменети за неограничен број на корисници, најчесто се бесплатни и се достапни исклучиво преку Интернет. Се смета дека МООК произлегле од таканареченото ОЕР движење, односно движењето на отворени едукациски ресурси и се промовирани на УНЕСКО форум во 2002 година. Со примената на овие курсеви се диференцираат два типа: кМООК и хМООК. Досега се развиени повеќе платформи за поддршка на ваквите курсеви, со што е започнато нивно помасовно користење. При реализацијата на курсевите се утврдени извесни предности и недостатоци, но сепак за уште поголема примена постојат доволен број фактори за мотивација и на студентите и на професорите.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Natural sciences > Computer and information sciences Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Computer Science |
Depositing User: | Zoran Zdravev |
Date Deposited: | 26 Nov 2014 10:37 |
Last Modified: | 26 Nov 2014 10:37 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11475 |