Менаџмент во туризмот

Miceski, Trajko and Jakovlev, Zlatko (2014) Менаџмент во туризмот. Универзитет „Гоце Делчев“ - Штип, Штип. ISBN 978-608-244-089-7

[thumbnail of MENAGMENT VO TURIZMOT- KNIGA Trajce - Zlatko.pdf]
Preview
Text
MENAGMENT VO TURIZMOT- KNIGA Trajce - Zlatko.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Менаџментот има огромно влијание и наоѓа примена во сите фази на модерната организација: производните менаџери управуваат со производните активности во зависност од видот на производството во конкретното претпријатие, менаџерите во туризмот управуваат со комплексниот туристички производ, маркетинг менаџерите водат постојана грижа за целокупните маркетинг активности, персоналните менаџери ја обезбедуваат
компанијата со стручна и продуктивна работна сила.

Item Type: Book
Subjects: Social Sciences > Other social sciences
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Zlatko Jakovlev
Date Deposited: 11 Nov 2014 11:34
Last Modified: 11 Nov 2014 11:34
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11270

Actions (login required)

View Item View Item