Брендот како инструмент на конкурентноста на македонските производи на глобалниот пазар

Ivanova, Rosana (2014) Брендот како инструмент на конкурентноста на македонските производи на глобалниот пазар. Masters thesis, Goce Delcev University, Stip.

[thumbnail of Rosana final 21092014.pdf]
Preview
Text
Rosana final 21092014.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Маркетингот претставува значаен елемент за успех на секоја организација. Анализата на потрошувачите, маркетингот и брендингот се клучни фактори што им помагаат на компаниите да изградат однос со своите потрошувачи. Гледано од аспект на потрошувачите, брендот може да помогне во зголемување на продажбата и создавање доверба кај потрошувачите. Не е доволно да имате најдобар и најквалитетен производ, најповолна цена или најдобра дистрибуциона мрежа - најважно е колку и што мисли и знае просечниот потрошувач за вашиот производ. Во глобалната борба за потрошувачите единствен начин да го освоите саканиот пазар е да создадете вредност поради која потрошувачите повторно ќе го купат вашиот производ. Голем број од компаниите станале доминантни на пазарот само поради тоа што создале препознатлив бренд.
Клучни зборови: бренд, маркетинг, потрошувачи, лојалност, доверба, производ, продажба.

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Katerina Hadzi-Vasileva
Date Deposited: 16 Oct 2014 10:06
Last Modified: 16 Oct 2014 10:06
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11141

Actions (login required)

View Item View Item