Daskalovska, Nina and Ivanovska, Biljana (2014) Форми на работа во наставата по странски јазици. Меѓународен дијалог: Исток - запад (култура, славјанство и економија), 1 (1). pp. 258-263. ISSN 1857-9299
Preview |
Text
Форми на работа во наставата по странски јазици.pdf - Published Version Download (2MB) | Preview |
Abstract
Помеѓу многуте улоги кои ги имаат наставниците во училницата е улогата на организатор. Таа е една од најважните улоги, бидејќи за да биде успешен процесот на учење потребно е да се задоволат одредени услови. Ако во училницата нема ред, ако учениците не добијат јасни инструкции пред да започнат некоја активност, ако паровите и групите не се добро оранизирани, ако активностите не се интересни за учениците, ако не постојат утврдени правила на однесување воучилницата, резултатот ќе биде хаотична атмосфера која не е погодна
за учење. Затоа не е доволно само наставникот да ја знае добро материјата која ја предава и да биде способен да им го пренесе тоа знаење на учениците. Подеднакво важно е наставникот да биде способен да го организира часот и да создаде атмосфера погодна за учење. Во овој труд се фокусираме на еден аспект од организацијата на часот кој се однесува на формите на работа на час.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Nina Daskalovska |
Date Deposited: | 10 Oct 2014 09:30 |
Last Modified: | 10 Oct 2014 09:30 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/11109 |
Actions (login required)
View Item |