Примена на креативност во менаџерското одлучување во функција на поуспешно деловно работење

Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2014) Примена на креативност во менаџерското одлучување во функција на поуспешно деловно работење. In: Зборник на трудови oд третиот симпозиум „Менаџментот и современите практики“ со предметен фокус „Менаџментот и вработливоста". Бизнис академија Смилевски – БАС, Скопје БАС Институт за менаџмент, Битола, Скопје, pp. 220-224. ISBN 978-608-4690-06-1

This is the latest version of this item.

[thumbnail of T.Miceski.N.Stojovska-BAS-Trud 2.pdf]
Preview
Text
T.Miceski.N.Stojovska-BAS-Trud 2.pdf

Download (811kB) | Preview

Abstract

Динамичкото опкружување, информатичкиот и технолошкиот развој, силната конкуренција, променливите барања на потрошувачите и останатите предизвици кои произлегоа од глобализацијата, имаат значајно влијание врз функционирањето на претпријатијата. Нивниот опстанок, конкурентност и развој сè повеќе зависи од способноста на менаџерите за донесување на вистински одлуки, во вистинско време, на вистински начин. Во овој поглед, користењето на креативноста во менаџерското одлучување се јавува како императив.
Токму и целта на овој труд е да се воспостави врска меѓу концептот креативност и процесот на одлучување. Имено, креативноста е често поврзувана со решавањето на проблеми од најразлична природа, вклучувајќи конфликти во односите со вработените, добавувачите или конкурентите, етички прашања, значајни менаџерски одлуки.

Клучни зборови: креативност, стратегиско одлучување, проблем, одлука.

Item Type: Book Section
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Natasa Stojovska
Date Deposited: 09 Jul 2014 14:05
Last Modified: 09 Jul 2014 14:05
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/10479

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item