Miceski, Trajko and Stojovska, Natasa (2014) Примена на креативност во менаџерското одлучување во функција на поуспешно деловно работење. Бизнис академија Смилевски – БАС, Скопје БАС Институт за менаџмент, Битола, Скопје. ISBN 978-608-4690-06-1
Preview |
Text
T.Miceski.N.Stojovska-BAS-Trud 2.pdf Download (811kB) | Preview |
Abstract
Динамичкото опкружување, информатичкиот и технолошкиот развој, силната конкуренција, променливите барања на потрошувачите и останатите предизвици кои произлегоа од глобализацијата, имаат значајно влијание врз функционирањето на претпријатијата. Нивниот опстанок, конкурентност и развој сè повеќе зависи од способноста на менаџерите за донесување на вистински одлуки, во вистинско време, на вистински начин. Во овој поглед, користењето на креативноста во менаџерското одлучување се јавува како императив.
Токму и целта на овој труд е да се воспостави врска меѓу концептот креативност и процесот на одлучување. Имено, креативноста е често поврзувана со решавањето на проблеми од најразлична природа, вклучувајќи конфликти во односите со вработените, добавувачите или конкурентите, етички прашања, значајни менаџерски одлуки.
Клучни зборови: креативност, стратегиско одлучување, проблем, одлука.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Natasa Stojovska |
Date Deposited: | 07 Jul 2014 11:49 |
Last Modified: | 07 Jul 2014 11:49 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/10439 |
Available Versions of this Item
- Примена на креативност во менаџерското одлучување во функција на поуспешно деловно работење. (deposited 07 Jul 2014 11:49) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |