Проактивниот менаџмент во наставата

Trajkova, Blagica (2013) Проактивниот менаџмент во наставата. Masters thesis, Goce Delcev University, Stip.

[thumbnail of blagica magisterska .pdf]
Preview
Text
blagica magisterska .pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Промените во општеството не го одминуваат ниту образованието. Како
резултат на крупните општествено-економски промени и брзиот техничко-
технолошки развој се наметнува потребата од соодветни промени во
организациската поставеност на училиштето, како средина на организираното
учење. Овие промени не го одминуваат и наставникот како дел од воспитно-
образовниот процес. Пред наставниците се поставува нова задача, од нив се
бара да создадат средина за учење што нуди најразлични доживувања, со што
ќе им се помогне на учениците да се развијат социјално, интелектуално, физички
и емоционално, соодветно на возраста и степенот на нивниот развој. Со цел
наставникот да ја реализира новопоставената задача, потребни му се одреден
број знаења, вештини и компетенции.
Во тој контекст предмет на теориско и емпириско проучување беа мислењата и
ставовите на наставникот, директорите и стручните соработници за оспособеноста
на наставничкиот кадар за примена на проактивниот менаџмент во наставниот
процес, неговото практицирање, како и идентификација на препораки и сугестии
за негова сѐ почеста примена во наставниот процес, како фактор за постигнување
на поголема ефективност, ефикасност на истиот.
Определбата за проучување на овој проблем произлезе и од тоа што сѐ
уште нема јасно идентификувани компетенции за наставниците како проактивни
менаџери, што е една од слабите алки на сиситемот за професионален развој на
наставникот.
Основна цел во текот на работата ни беше одење чекор напред со
идентификување на компетенциите што ги поседува наставникот и утврдување
на неопходните компетенции за негов понатамошен професионален развој во
проактивен менаџер во училницата, а добиените резултати од истражувањето се
основа за реализација на идни проектни активности.
Клучни зборови: наставник, компетенции, менаџмент, проактивен
менаџмент.

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Dimitar Ljubotenski
Date Deposited: 02 Jul 2014 10:03
Last Modified: 02 Jul 2014 10:03
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/10360

Actions (login required)

View Item View Item