Примена на модели за утврдување на конкурентската позиција на претпријатијата на пазарот

Jovanov, Tamara and Davcev, Ljupco (2013) Примена на модели за утврдување на конкурентската позиција на претпријатијата на пазарот. Yearbook, Faculty of Economics, Goce Delcev University - Stip, 5 (5). pp. 165-172. ISSN 1857- 7628

[thumbnail of Zbornik_ekonomski 2013.pdf]
Preview
Text
Zbornik_ekonomski 2013.pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

Разликите во профитабилноста најчесто се зголемуваат поради поседувањето на посебна стратегиска положба на пазарот, односно поради конкурирањето преку единственост. Овoј факт го потврдува и гуруто на бизнис стратегијата, Porter (2008), според кој настапувањето на пазарот со цел да се биде единствен е поиздржано од конкурирањето со цел да се биде најдобар. Единственоста на пазарот треба да се воведе во умот на потрошувачот преку соодветна конкурентска позиција. Често, во многу од индустриските гранки конкурентската позиција на домашните претпријатија е на едно незавидно ниво, поради грешките кои ги прават во стратегијата. Во овој труд се нуди значајна аналитичка рамка за развој на стратегија и пазарна позиција на ниво на секој индивидуален бизнис, позната како VRIO аналитичка рамка за анализа на стратегиските бизнис единици.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Tamara Jovanov
Date Deposited: 25 Jun 2014 09:34
Last Modified: 14 Aug 2018 09:14
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/10150

Actions (login required)

View Item View Item