Jovanov, Tamara and Davcev, Ljupco (2013) Примена на модели за утврдување на конкурентската позиција на претпријатијата на пазарот. Yearbook, Faculty of Economics, Goce Delcev University - Stip, 5 (5). pp. 165-172. ISSN 1857- 7628
Preview |
Text
Zbornik_ekonomski 2013.pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
Разликите во профитабилноста најчесто се зголемуваат поради поседувањето на посебна стратегиска положба на пазарот, односно поради конкурирањето преку единственост. Овoј факт го потврдува и гуруто на бизнис стратегијата, Porter (2008), според кој настапувањето на пазарот со цел да се биде единствен е поиздржано од конкурирањето со цел да се биде најдобар. Единственоста на пазарот треба да се воведе во умот на потрошувачот преку соодветна конкурентска позиција. Често, во многу од индустриските гранки конкурентската позиција на домашните претпријатија е на едно незавидно ниво, поради грешките кои ги прават во стратегијата. Во овој труд се нуди значајна аналитичка рамка за развој на стратегија и пазарна позиција на ниво на секој индивидуален бизнис, позната како VRIO аналитичка рамка за анализа на стратегиските бизнис единици.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Tamara Jovanov |
Date Deposited: | 25 Jun 2014 09:34 |
Last Modified: | 14 Aug 2018 09:14 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/10150 |
Actions (login required)
View Item |