Petkovska, Biljana and Kirova, Snezana and Kuzmanovska, Dragana (2014) Улогата на наставникот во изучувањето на странските јазици. In: Современото воспитание и образование - состојби, предизвици и перспективи, 14 May 2014, Stip, Macedonia.
Preview |
Text
Современото воспитание и образование.pdf Download (809kB) | Preview |
Preview |
Text
Улогата на наставникот во изучувањето на странските јазици-цел труд.pdf Download (275kB) | Preview |
Abstract
‘For every person wishing to teach, there are thirty persons not wishing to be taught’. Оваа анонимна мисла може да биде многу поголем приказ на модерниот живот отколку што можеме да замислиме. Студентите доаѓаат на нашите предавања во одредена психичка состојба, во добро или лошо расположение и ние стануваме безволни приматели на нивното претходно искуство. Ако студентите често не се чувствуваат сигурно за време на предавањата и ако имаат мала самодоверба наставникот е тој кој треба да ги научи како да се соочат со анксиозноста и да ги мотивира да ја контролираат својата самодоверба која е во директна врска со нивното незнаење или со нивната незаинтересираност на часот.
Во овој труд ќе се задржиме на улогата на наставникот и неговото мотивирање на учениците во однос на изучувањето на странските јазици, нивното активно учество во самиот процес на учење на јазикот со што тие би се прилагодиле на социјалниот живот и би станале дел од англиското и германското образовно општество во Република Македонија.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | учење, мотивација, анксиозност, самодоверба |
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Snezana Kirova |
Date Deposited: | 18 Jun 2014 11:45 |
Last Modified: | 18 Jun 2014 11:45 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/10111 |
Actions (login required)
View Item |