Улогата на семејството, наставникот по музичко образование и учебникот во откривање и поттикнување на музички талентирани ученици

Nasev, Lence (2012) Улогата на семејството, наставникот по музичко образование и учебникот во откривање и поттикнување на музички талентирани ученици. Зборник на трудови, Факултет за музичка уметност, 3 (3). pp. 81-86. ISSN 1857-8659

[img]
Preview
Text
lence.pdf

Download (352Kb) | Preview
Official URL: http://js.ugd.edu.mk/index.php/YFMA/article/view/5...

Abstract

Музиката преку своите изразни средства силно влијае врз развојните способности на детето уште од најмала возраст. Педагозите, психолозите и музичарите чии истражувања се поврзани со музичката надареност на учениците често ги користат термините: музикалност, музички способности, музички талент. Под музикалност најчесто се подразбира способност за реагирање на музиката, чувство за естетска и афективна вредност на музиката, како и способност за разбирање, доживување и вреднување на музиката (Požgaj,ј, 1988). Музикалноста како и останатите физички и психички својства кај сите деца не се развива подеднакво.

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Art (arts, history of arts, performing arts, music)
Divisions: Faculty of Music Art
Depositing User: Lence Nasev
Date Deposited: 19 Mar 2014 09:51
Last Modified: 20 Mar 2014 13:47
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9520

Actions (login required)

View Item View Item