Функции на менаџментот

Jakovlev, Zlatko (2010) Функции на менаџментот. Економија и бизнис, списание за теорија и практика.

[img]
Preview
Text
Funkciinamenadzmenttrud.pdf

Download (305Kb) | Preview

Abstract

Менаџментот во современите турбулентни услови на работење претставува еден од најзначајните развојни фактори за ефикасност и ефективност на вкупните деловни активности. Тоа поконкретно значи дека менаџментот не трпи донесување одлуки кои се базираат исклучиво врз минатото или пак врз едноставна екстраполација на сегашните трендови во иднина. Само со правилно сваќање на менаџментот, ќе се остварат целите на поединецот, претпријатието и општествената заедница во целост, бидејќи ќе се изнајде оптимален модалитет кој ќе му обезбеди конкурентна предност на претпријатието на пазарот. Менаџментот, со оглед на неговото значење и важност во работењето на претпријатието, покривајќи ги сите деловни функции, истиот се наметнува како императив. Во првите декади од минатиот век, францускиот индустријалец Henry Fayol, како претставник на класичната школа за менаџмент, за прв пат укажува дека сите менаџери извршуваат пет функции на менаџментот: планирање, организирање, командување, координирање и контролирање. Најпопуларните книги на менаџментот сй уште продолжуваат да се организираат околу овие пет функции

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Other social sciences
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Zlatko Jakovlev
Date Deposited: 03 Feb 2013 11:51
Last Modified: 03 Feb 2013 11:51
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5436

Actions (login required)

View Item View Item