Учење преку соработка на Факултетот за медицински науки – Штип: работни групи и студиски тимови

Dimova, Cena and Gjorgjeska, Biljana and Kovacevska, Ivona and Angelovska, Bistra (2011) Учење преку соработка на Факултетот за медицински науки – Штип: работни групи и студиски тимови. In: III Научно-стручен собир со меѓународно учество „Образованието во 21 век“, 8 Dec 2011, Bitola, Makedonija.

[img]
Preview
Text
Универзитет- tema.pdf

Download (831Kb) | Preview
[img]
Preview
Text
Programa na Naucno - strucniot sobir OBRAZOVANIETO VO 21-OT VEK.pdf

Download (736Kb) | Preview

Abstract

Студентите најдобро учат кога тие се активно вклучени во процесот на учење. Истражувачите соопштуваат дека, без оглед на предметот, работењето на студентите во мали групи има тенденција да научат повеќе од она што се учи и го запамтуваат истото повеќе отколку кога истата содржина е претставена во други наставни формати. Различни имиња се спомнуваат за овој вид на настава, а има и некои разлики меѓу нив: кооперативно учење, учењето преку соработка, колективно учење, учење во заедници, подучување на врсници, учење на врсници, реципрочно учење, тим за учење, студиски кружоци, студиски групи и работни групи. Но, во сите постојат три општи типови на работа во групи: неформални групи за учење, формални групи за учење и студиски тимови (Џонсон и Смит, 1991).

Item Type: Conference or Workshop Item (Speech)
Subjects: Medical and Health Sciences > Basic medicine
Social Sciences > Media and communications
Humanities > Other humanities
Medical and Health Sciences > Other medical sciences
Social Sciences > Other social sciences
Divisions: Faculty of Medical Science
Depositing User: Cena Dimova
Date Deposited: 14 Dec 2012 11:36
Last Modified: 30 Sep 2013 13:43
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/3592

Actions (login required)

View Item View Item