Креирање на активности со структуриран инпут во рамките на поучувањето граматика со обработка на инпут

Koceva, Vesna and Todorova, Marija (2018) Креирање на активности со структуриран инпут во рамките на поучувањето граматика со обработка на инпут. ФИЛКО - Зборник на трудови од Трета меѓународна научна конференција за филологија, култура и образование, 3 (3). pp. 293-299. ISSN 978-608-244-308-9

[thumbnail of FILKO No3 2018-pages-1,3-16,297-303.pdf]
Preview
Text
FILKO No3 2018-pages-1,3-16,297-303.pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

Во овој труд се разгледуваат активностите со структуриран инпут коишто се дел од пристапот поучување граматика со обработка на инпут. Во воведниот дел се претставува поучувањето граматика со обработка на инпут како настава по граматика која се заснова врз инпут, која има за цел да влијае врз вниманието на учениците кон податоците
во инпутот и да ги поттикне учениците да ја препознаат граматичката форма во инпутот. Во продолжение се опишуваат основните карактеристики на овој тип настава и на активностите со структуриран инпут. Потоа, се нагласуваат правилата коишто треба да се почитуваат при креирање на овие активности и се посочуваат упатствата кои треба да се следат со цел да се изработат активности со структуриран инпут. Во завршетокот на трудот се дискутира за видовите на активности со структуриран инпут, односно се врши дистинкција меѓу референцијални
и емоционални активности со структуриран инпут.

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Marija Todorova
Date Deposited: 04 Feb 2019 09:05
Last Modified: 25 Jul 2019 09:33
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/21329

Actions (login required)

View Item View Item