Организациската стратегија - водич за создавање и одржување на конкурентска предност на пазарот

Nikovska, Natasa and Miceski, Trajko (2015) Организациската стратегија - водич за создавање и одржување на конкурентска предност на пазарот. Годишен зборник, 2015, Економски факултет, 8. ISSN 1857-7628

[img]
Preview
Text
ОРГАНИЗАЦИСКАТА СТРАТЕГИЈА.pdf

Download (1646Kb) | Preview

Abstract

Конкурентската предност на секое претпријатие зависи од правилно формулираната и имплементирана стратегија, како и од нејзиното извршување. Затоа, стратегијата станува комплексна активност во рамки на бизнис делувањето на претпријатијата, чијашто цел е учество на целниот пазар и остварување на конкурентска предност во соодветната дејност. Стратегијата е патоказ или водич кој ја движи организацијата од моменталната кон посакуваната состојба. Таа го опфаќа процесот на одлучување и претставува алатка за реализирање на идните планови преку зајакнување на деловните потфати и насочување на активноста кон остварување на целите. Во трудот е направен теоретски осврт и емпириско истражување на организациската стратегија, нејзиното влијание, користење и извршување во организациските субјекти.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Social Sciences > Sociology
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Trajko Miceski
Date Deposited: 05 Feb 2016 13:04
Last Modified: 05 Feb 2016 13:07
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/15275

Actions (login required)

View Item View Item