Bogatinov, Dimitar and Angelevski, Slavko (2011) Concept for serious games implementation in military education and training. In: X International Conference ETAI 2011, 16-20 Sept 2011, Ohrid, Republic of Macedonia.
|
Text
Trud 17 - Slavko Angelevski.pdf Download (809Kb) | Preview |
|
|
Text
Trud 17 - List of papers.pdf Download (256Kb) | Preview |
|
|
Text
Trud 17 - logo.pdf Download (2719Kb) | Preview |
|
|
Text
index_en.pdf Download (424Kb) | Preview |
Abstract
Целта на трудот е да се прикаже концептот за имплементација на технологијата на виртуелно опкружување и „Сериозни игри“ во военото образованието и обука на питом- ците во Воената академија. На почетокот направен е краток преглед на истражувањата и постигнатите резултати од доменот на ефикасноста и ефективноста во примената на „Сериозните игри“. Понатаму, накратко е објаснет софтверот од доменот на сериозни игри, кој планираме да го набавиме и користиме во рамките на образованието и обуката – Виртуелно бојно поле 2 (Virtual BattleSpace - VBS2) и можностите кои тој ги нуди за тактичка обука на тимови (најчесто до четно ниво), извежбување техники и процедури, воспоставување стандардни оперативни процедури и тимска работа. Главен фокус на трудот е представување на нашиот концепт за организациска поставеност и опремување на капацитетот за обука со VBS2. Притоа, дадени се основните елементи потребни за реализација на компјутерски подржувана вежби со користење на VBS2 и даден е пример на креирање мисија за реализација на практичната обука.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Military Academy |
Depositing User: | Slavko Angelevski |
Date Deposited: | 23 Feb 2015 08:47 |
Last Modified: | 23 Feb 2015 08:47 |
URI: | http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12713 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |