Concept for serious games implementation in military education and training

Bogatinov, Dimitar and Angelevski, Slavko (2011) Concept for serious games implementation in military education and training. In: X International Conference ETAI 2011, 16-20 Sept 2011, Ohrid, Republic of Macedonia.

[img]
Preview
Text
Trud 17 - Slavko Angelevski.pdf

Download (809Kb) | Preview
[img]
Preview
Text
Trud 17 - List of papers.pdf

Download (256Kb) | Preview
[img]
Preview
Text
Trud 17 - logo.pdf

Download (2719Kb) | Preview
[img]
Preview
Text
index_en.pdf

Download (424Kb) | Preview

Abstract

Целта на трудот е да се прикаже концептот за имплементација на технологијата на виртуелно опкружување и „Сериозни игри“ во военото образованието и обука на питом- ците во Воената академија. На почетокот направен е краток преглед на истражувањата и постигнатите резултати од доменот на ефикасноста и ефективноста во примената на „Сериозните игри“. Понатаму, накратко е објаснет софтверот од доменот на сериозни игри, кој планираме да го набавиме и користиме во рамките на образованието и обуката – Виртуелно бојно поле 2 (Virtual BattleSpace - VBS2) и можностите кои тој ги нуди за тактичка обука на тимови (најчесто до четно ниво), извежбување техники и процедури, воспоставување стандардни оперативни процедури и тимска работа. Главен фокус на трудот е представување на нашиот концепт за организациска поставеност и опремување на капацитетот за обука со VBS2. Притоа, дадени се основните елементи потребни за реализација на компјутерски подржувана вежби со користење на VBS2 и даден е пример на креирање мисија за реализација на практичната обука.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Military Academy
Depositing User: Slavko Angelevski
Date Deposited: 23 Feb 2015 08:47
Last Modified: 23 Feb 2015 08:47
URI: http://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/12713

Actions (login required)

View Item View Item