Items where Author is "Marjanova Jovanov, Tamara"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 33.

Conference or Workshop Item

Rajh, Edo and Marjanova Jovanov, Tamara and Budak, Jelena and Davcev, Ljupco and Ateljevic, Jovo and Ognjenovic, Kosovka (2018) Entrepreneurial Intentions in Selected Southeast European Countries. In: Entrepreneurship and knowledge-based economy, 14-15 Feb 2018, Zagreb, Croatia. (In Press)

Temjanovski, Riste and Marjanova Jovanov, Tamara (2017) Distribution channels and challenges of landlocked countries. In: Четврта меѓународна научна конференција (ISCMMA'17), Apr 2017, Skopje, Macedonia. (In Press)

Temjanovski, Riste and Marjanova Jovanov, Tamara (2017) Global decision-making strategy and role of transportation: the EU case. In: Четврта меѓународна научна конференција (ISCMMA'17), Apr 2017, Skopje, Macedonia. (In Press)

Marjanova Jovanov, Tamara and Sofijanova, Elenica and Davcev, Ljupco and Temjanovski, Riste and Mitev, Goran (2017) Make it happen: business steps for competitive market positioning of SMEs in developing economy. In: 22nd EBES Conference, 24-26 May 2017, Rome, Italy. (In Press)

Rajh, Edo and Budak, Jelena and Ateljevic, Jovo and Davcev, Ljupco and Marjanova Jovanov, Tamara and Ognjenovic, Kosovka (2016) Redete 2016: Entrepreneurial Intentions in Selected South - East European Countries. In: Researching Entrepreneurship and Economic Development 2016, Oct 2016, Belgrade, Serbia. (Unpublished)

Marjanova Jovanov, Tamara and Davcev, Ljupco (2016) BREXIT - what happened. In: Euro-Asia Forum in Politics, Economics and Business (EAFPEB), 21-22 July 2016 , Belgrade, Serbia. (Unpublished)

Sofijanova, Elenica and Marjanova Jovanov, Tamara and Andronikov, Darko and Davcev, Ljupco and Janevski, Aco (2016) Management system of personality corelated with organizational behavior. In: The teacher of the future - Ninth International Scientific Conference, 17-19 June 2016, Durres, Republic of Albania.

Sofijanova, Elenica and Marjanova Jovanov, Tamara and Andronikov, Darko and Davcev, Ljupco and Janevski, Aco (2016) Diferentiation and integration in building of organizational structure. In: The teacher of the future - Ninth International Scientific Conference, 17-19 June 2016, Durres, Republic of Albania.

Davcev, Ljupco and Marjanova Jovanov, Tamara and Sofijanova, Elenica (2016) The cardinal business sins of domestic companies in a transitional economy. In: 19th EBES Conference - Istanbul, May 26-28 2016, Istanbul, Turkey. (In Press)

Marjanova Jovanov, Tamara (2016) Процес на прифаќање на производите од потрошувачите: marwell. In: Саем за кариера „Биди мотивиран - успеј во сонот“, 27 Apr 2016, Stip, Macedonia. (Unpublished)

Marjanova Jovanov, Tamara and Davcev, Ljupco (2015) Влијанието на владините субвенции за странските директни инвестиции, наспроти нивниот ефект врз економскиот раст. In: Ефектот на странските директни инвестиции во технолошко индустриските развојни зони врз македонската економија, 03 Dec 2015, Stip, Macedonia. (Unpublished)

Temjanovski, Riste and Marjanova Jovanov, Tamara (2015) Geographical patterns of cultural values, entrepreneurship and economic development. In: International Scientific Conference Geobalcanica 2015, June 2015, Skopje, Republic of Macedonia. (In Press)

Marjanova Jovanov, Tamara and Sofijanova, Elenica and Davcev, Ljupco and Temjanovski, Riste (2015) Impact of integrated communication on entrepreneurial companies’ finacial performance: a developing economy. In: 16th EBES Conference, May 2015, Istanbul, Turkey. (In Press)

Marjanova Jovanov, Tamara and Fotov, Risto (2015) Corporate mission: Much ado about nothing or essential strategic step? In: IJAS Conference, March 2014, Malta.

Marjanova Jovanov, Tamara and Temjanovski, Riste and Ristevska - Jovanovska, Snezana (2014) Marketing planning and performance: The case of transitional economy. In: 14th EBES Conference – Barcelona, 23-25 Oct 2014, Barcelona, Spain. (In Press)

Marjanova Jovanov, Tamara and Temjanovski, Riste (2012) Медиумите наспроти претпријатијата - улога во креирањето на промотивната порака и медиа планот. In: „Улогата на медиумите во промоцијата на производите и услугите", 14-15 June 2012, Македонско здружение за маркетинг „Маркетинг“ - Скопје.

Marjanova Jovanov, Tamara (2011) Understanding the influence of international economics and promoting the developing countries as the new “Robin Hood” of FDI - an international marketing perspective. In: International Student Conference on Economics and Finance, 9-10 May 2011.

Book

Sofijanova, Elenica and Matlievska, Margarita and Marjanova Jovanov, Tamara (2013) Деловна комуникација. Универзитет „Гоце Делчев" - Штип, Економски факултет. ISBN 978-608-4504-51-1

Project

Davcev, Ljupco and Marjanova Jovanov, Tamara and Rajh, Edo and Budak, Jelena (2018) Испитување на претприемачкиот потенцијал со фокус на претприемaчките намери на младите лица во земји во развој. [Project] (In Press)

Marjanova Jovanov, Tamara (2017) Truth and Lies: marketing in the 21st Century. [Project] (Unpublished)

Marjanova Jovanov, Tamara and Sofijanova, Elenica (2016) Економски раст и развој: тековни состојби, политики и стратегии. [Project] (Unpublished)

Sofijanova, Elenica and Temjanovski, Riste and Marjanova Jovanov, Tamara and Davcev, Ljupco (2015) Јакнење на деловните капацитети на жените претприемачи во Република Македонија, како земја во развој / Strengthening (of) the capacity of women entrepreneurs in Republic of Macedonia, as a developing country. [Project] (Submitted)

Marjanova Jovanov, Tamara and Davcev, Ljupco (2014) Проект за бесплатни обуки за теоретски и практични знаења и вештини на претприемачи од областа на финансиите, менаџментот и маркетингот. [Project]

Marjanova Jovanov, Tamara and Davcev, Ljupco (2014) Проект за обуки за теоретски и практични знаења и вештини на претприемачи од областа на менаџментот, маркетингот и финансиите „Сега, но како!?“. [Project]

Thesis

Marjanova Jovanov, Tamara (2013) Пазарна ориентација, маркетинг стратегија и план – основни бизнис чекори за успешно конкурентско позиционирање на малите и средни претпријатија на пазарот – со посебен осврт на индустријата и пазарот на кондиторски производи во Р. Македонија. PhD thesis, Ss. Cyril and Methodius University, Faculty of Economics, Skopje.

Marjanova Jovanov, Tamara (2009) Истражување на пазарот на чоколада за подобро конкурентско позиционирање на АД „Европа“ - Скопје. Masters thesis, Универзитет „Св. Кирил и Методиј” - Скопје, Економски факултет.

Teaching Resource

Marjanova Jovanov, Tamara (2017) Маркетинг: Модели на интегрирана комуникација - скрипта. ISBN 978-608-244-438-3.

Marjanova Jovanov, Tamara (2017) Маркетинг: Модели на интегрирана комуникација - практикум. ISBN 978-608-244-439-0.

Marjanova Jovanov, Tamara (2016) Marketing is Dead! Long Live Marketing! . (Unpublished)

Marjanova Jovanov, Tamara (2014) Маркетинг: Истражување, стратегија и планирање - скрипта. ISBN 978-608-244-033-0.

Marjanova Jovanov, Tamara (2014) Маркетинг: Истражување, стратегија и планирање - практикум. ISBN 978-608-244-034-7.

Marjanova Jovanov, Tamara and Davcev, Ljupco and Conevska, Biljana (2014) Правни, финансиски и маркетинг аспекти на деловното работење. ISBN 978-608-244-047-7.

Other

Marjanova Jovanov, Tamara (2015) Principles of marketing: Setting goals and marketing strategies. Univerisity Jaume I, Castello, Spain. (Unpublished)

This list was generated on Wed Aug 15 18:13:12 2018 CEST.